![]() |
![]() |
![]() |
|
![]()
Biuletyn Informacji Publicznej
Śladami niezłomnych
Szkoła z pozytywną uwagą
Ortograffiti
Program ekologiczny EkoEksperymentarium
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 |
Bieg Pamięci Tropem Wilczym W tym roku już po raz piąty do ogólnopolskiej akcji przyłączyły się Kąty Wrocławskie. Szkoła Podstawowa nr 2 podjęła inicjatywę organizacji tej imprezy. Przy współpracy Rady Rodziców, Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu, Urzędu Miasta i Gminy oraz Klub Biegacza - Bieg Pamięci miał fantastyczną obudowę i profesjonalną obsługę. Ogromnym wsparciem dla samej imprezy była aktywność i zaangażowanie rodziców, którzy na stale współpracują z naszą szkołą. Ale już wcześniej do biura zawodów zaczęli zgłaszać się uczestnicy sportowo-rekreacyjnej części obchodów: biegaczki, biegacze, miłośnicy ruchu na świeżym powietrzu. Po zgłoszeniu i odebraniu pakietów startowych, zaczęła formować się grupa uczestników biegu. W sumie w dwóch biegach: na 4 km i na dystansie 1963 m stanęło blisko 150 osób i ponad 40 małych biegaczy-dzieci, które pobiegły na dystansie 196,3 m. Bieg dawał możliwość wspólnego spędzenia czasu, promocję aktywności fizycznej, a także był sposobem wyrażenia swoich postaw patriotycznych. W południe, na wspólnym starcie przy Domu Kultury, biegacze: dzieci, młodzież, radni, nauczyciele, pasjonaci biegania z gminy, Kątów, Wrocławia, okolicznych miejscowości - całkiem mali i już dojrzali. Biegaczy przywitała dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 pani Agnieszka Górska, a sygnał do Biegu Pamięci dał przewodniczący Rady Rodziców. Trasa wiodła alejkami uroczego Parku Staromiejskiego. Zawodnicy doświadczali nie tylko czysto sportowej rywalizacji, ale też obserwowali niesamowitą przyrodę - pogoda w niedzielę była przepiękna. Każdy uczestnik biegu był zwycięzcą i każdy zasłużenie otrzymał pamiątkowy medal. Meta była początkiem biesiadowania połączonego ze zwiedzaniem wystawy. Zwieńczeniem niedzielnych obchodów był piknik organizowany przez Radę Rodziców i Radę Osiedla nr 3. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|